Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku, osim u slučaju nastupa iznenadnih i nepredviđenih okolnosti (više sile) koja je neovisna o volji trgovca.
Ako trgovac nije u mogućnosti ispuniti svoje obveze, jer roba nije dostupna, obavijestit će kupca o tome.
U slučaju da trgovac na vrijeme otpremi naručene proizvode, ali ih dostavljač ne dostavi u dogovorenom roku, trgovac ne snosi krivnju za zakašnjenje. Isporuka će biti izvršena na adresu koju je korisnik naznačio u registraciji ili narudžbenici.
Partner za dostavu je GLS Hrvatska. Trgovac ima pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će ona učinkovitije izvršavati dostavu.
Dostava je besplatna za iznos narudžbe veći ili jednak 300,00 HRK, za područje Republike Hrvatske. Za iznos narudžbe manji od 300,00 HRK kupac snosi fiksan trošak dostave u iznosu od 35,00 HRK.
Rok isporuke
- Proizvodi dostupni na web shopu – 7 do 10 dana, počevši od datuma primitka uplate na transakcijski račun odnosno od potvrde narudžbe za plaćanje prilikom preuzimanja (pouzeće). Narudžbe izvan Hrvatske moraju biti plaćene na transakcijski račun.
- Proizvodi i usluge po narudžbi kupca – 21 dan od uplate na transakcijski račun.
Popis mjesta koja spadaju u 2. zonu isporuke u Republici Hrvatskoj: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.
Rok isporuke za zemlje EU i zemlje na području Europe obuhvaća gore navedene rokove, plus vrijeme tranzita navedeno na sljedećem linku Vrijeme tranzita | GLS prijevoz
Rok isporuke za ostale zemlje svijeta je informativne prirode i može iznositi do 10 tjedana od datuma uplate proizvoda ili usluge na transakcijski račun trgovca.
Prijenos vlasništva i obveze kupca
Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi. Tvrtka Corsol d.o.o. nije odgovorna u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Tvrtka Corsol d.o.o. nije odgovorna ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.
U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u vremenskom razdoblju i lokaciji koje određuje dostavna služba. Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate GLS dostavnu službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.
Ukoliko ne preuzmete paket u određenom vremenskom periodu bez obzira na razloge nepreuzimanja (uključujući i nedobivanja obavijesti o prispjeću pošiljke u poštanski sandučić) i paket bude vraćen pošiljatelju, naplatit ćemo troškove pakiranja, slanja i povrata paketa u ugovornom iznosu od 100,00 kn s uključenim PDV-om, kao i troškove eventualnog ponovnog slanja paketa na željenu adresu (bez obzira da li je prvobitna dostava ulazila u kategoriju besplatne dostave ili ne).
Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem corsol.hr webshopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Pravo na raskid ugovora
Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 45. Zakona o zaštiti potrošača. Kupac može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana. Ako je dostava iz bilo kojeg razloga izvršena prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, Kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluge pakiranja i dostave u ugovornom iznosu od 100,00 kn s uključenim PDV-om, a ako troškovi dostave prelaze ugovorni iznos u iznosu troškova dostave. Odmah po zaprimanju obavijesti o raskidu ugovora, Prodavatelj će Kupca e-poštom obavijestiti da je dostava već izvršena i da je obvezan podmiriti ugovorne troškove pakiranja i dostave u iznosu 100,00 kn s uključenim PDV-om, odnosno u iznosu troškova dostave ako oni prelaze iznos od 100,00 kn.
U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran u originalnu ambalažu. Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada Prodavatelj preda proizvod dostavnoj službi.
U slučaju raskida ugovora kod plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, Prodavatelj će uplaćeni iznos koji je dužan vratiti Kupcu umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na ugovorni iznos troškova pakiranja i dostave ako su za to ispunjene gore navedene pretpostavke.
Povrat ili reklamacija
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka. Kupac ima pravo vratiti pogrešno isporučene artikle, oštećene artikle i artikle kojima je istekao rok trajanja. Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), uz instrukcije za povrat te će Kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.
Nije moguće ostvariti pravo na povrat proizvoda u slučaju da je kupac zatražio uslugu graviranja na kupljeni artikl.
Rok za sve reklamacije iznosi 14 (četrnaest) dana od primitka robe. U tom slučaju kupac je dužan vratiti neispravnu robu u originalnoj ambalaži, nakon čega će prodavatelj u roku od 3 ( tri ) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. Reklamacije se primaju na e-mail: info@corsol.hr.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Isporuku samo za određene proizvode vrši dostavna služba koji se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, te odgovara opisu proizvoda navedenom na corsol.hr.
Slobodno nas kontaktirajte, mi ćemo rado prihvatiti Vaša pitanja, komentare, kritike i naravno lijepe riječi.
Narudžbe: 0-24h, 7 dana u tjednu.